31.01.2018.

Studentski zbor KBF-a Split objavljuje javni natječaj za dodjeljivanje 30 stipendija za studente za sudjelovanje na 3. Forumu studenata Teologija u interdisciplinarnom dijalogu (TID)

Društvo-Mediji-Crkva

Forum TID će se održati u Splitu od 31. svibnja do 03. lipnja 2018. godine, a tema Foruma je istraživanje uloge, mjesta i utjecaja medija u Crkvi i hrvatskom društvenom kontekstu. Prijaviti se mogu svi zainteresirani studenti i doktorandi iz raznovrsnih znanstvenih područja (teologija, filozofija, sociologija antropologija, kulturalni studiji…), koji će svojim sudjelovanjem doprinijeti znanstvenom interdisciplinarnom i multidisciplinarnom istraživanju
navedene teme. Stipendija podrazumijeva pokrivanje putnih troškova i troškova smještaja za odabrane sudionike Foruma.

Način prijave: svi zainteresirani studenti su dužni najkasnije do 31. siječnja 2018. godine poslati sažetak svojeg rada na mail: 
tid@kbf-st.hr ili forum.tid@gmail.com. Sažetak je ograničen na minimalno 1000 i maksimalno 3600 znakova (with spaces), a uz obrazloženje i sažetak, mora sadržavati još i podatke o studentu (ime i prezime, mjesto studiranja, te razinu i godinu studija) te naznačenu kategoriju unutar koje se rad prijavljuje. Studenti će najkasnije do 01. ožujka 2018. godine biti obavještenih o ne/prihvaćanju njihovog rada i stipendiranju
sudjelovanja na Forumu.

Studenti mogu prijaviti svoje radove u četiri kategorije:
1. Mediji o Crkvi / Crkva u medijima
2. Crkveni mediji
3. Crkva u digitalnom i dobu društvenih mreža
4. Mediji u službi evangelizacije
Forum TID – Društvo-Mediji-Crkva

Forum je usmjeren interdisciplinarnom istraživanju medija, društva i Crkve u kontekstu javnog prostora. Tema će se obrađivati kroz četiri tematske kategorije:

Mediji o Crkvi / Crkva u medijima: U ovoj kategoriji zanima nas teološka, sociološka i filozofska teorijska analiza trenutne situacije kada je u pitanju prikazivanje Crkve/vjere u hrvatskim medijima. Kakva je medijska slika Crkve u Hrvatskoj i koji su tome uzroci. Koliko je za trenutnu situaciju odgovorna medijska manipulacija (koja se zadnjih godina može iščitati i na primjeru „fake news“ vezanih uz papu Franju) i površnost, a koliko spremnost Crkve i njena nastojanja da bude autentično predstavljena u javnosti?

Crkveni mediji: U ovoj kategoriji nas analiza crkvenih medija, od tiskanih do internetskih portala koji imaju predznak -vjerski ili -crkveni. HBK je izdala više dokumenata o medijima. U ovoj kategoriji nas također zanima i analiza tih dokumenata i njihov život u praksi mjesne Crkve.

Crkva u digitalnom i dobu društvenih mreža: Ovdje nas zanima interdisciplinarno promišljanje i analiza dostupnosti i pristupačnosti vjerskih/teoloških/crkvenih sadržaja koji se mogu naći na različitim društvenim mrežama (FB, Twitter, Instagram…), internetskim stranicama biskupija i župa i povezanih portala. Koliko je Crkva u Hrvatskoj pristupačna vjernicima i svima zainteresiranima za njen rad i poslanje u području digitalne komunikacije? Kako stvari stoje s vizualnim identitetima on-line objavljenih vjerskih/crkvenih sadržaja, koliko su pristupačni tekstovi i ostali sadržaj suvremenom (mladom) čovjeku? Koliko i kako se digitalni sadržaj koristi u pastoralnim i katehetskim nastojanjima Crkve?

 
Mediji u službi evangelizacije: U ovoj kategoriji nas zanima isključivo (fundamentalno) teološko promišljanje medija u službi evangelizacije kroz tematiziranje i analiziranje službenih dokumenata, kao i primjeri dobre prakse u pastoralu i evangelizaciji. Očekujemo radove koji će se baviti navedenim temama, ne prelazeći postavljene tematske okvire. Svi prihvaćeni radovi će biti objavljeni u Zborniku radova.  

 

online casino slots